A blog about anything and everything!

Sunday, September 18, 2011

Uppdatering

Sunday, September 18, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Dag 2 i turren till ända och 45 spelare återstår inför sista och 3e dagen.
Totalt 290 spelare kom till start under båda dag 1 och detta resulterar i 27 betalda platser, dock har inga prissummor offentliggjorts ännu, vilket iofs kvittar då vi inte är där ens.

Jag är i alla fall kvar till dag 3 som börjar söndag kl 13, och jag har 277.000 och average ligger på 165.000, så jag är helt ok med, dock så kommer vi starta dagen med blindsen 5000/10.000 och ante 1000, så det är inte direkt tjo och hej vad gäller spelutrymmet.

Jag skall i alla fall göra så gott jag kan för att ta mig till finalbordet, men första steget är pengarna, men jag har inte för avsikt att folda mig dit, så antingen blir man väl 45a eller så har man lite hopp, haha.

Uppdatering kommer när jag spelat klart, förhoppningsvis har jag massor med tur och det blir sen söndagskväll.

/Alexander Lucas.

0 Comments:

Post a Comment