A blog about anything and everything!

Thursday, September 01, 2011

Here´s Johnny...

Thursday, September 01, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Jaha då va man inne på hotell för ett par dagar, minst. Och jag lär säga att jag har bott på en del rejäla skithotell, och bortsett från ett i London så är det här den sämsta standard jag vart med om vad gäller rum.
Jag köpte till mig internet och det var inte gratis direkt, och mottagningen på deras trådlösa är fantastiskt, det är lite som att försöka ringa med gamla vodafone från Gysinge, med andra ord inte så stabilt.

Tyvärr är det sånt där trådlöst som inte iphone hittar, vilket suger en del, så det blir till att vara passiv med iphonen dessa dagar.

Det fanns dock ett badkar så det kan bli ett långt jävla bad strax, om jag får plats i badet vill säga.
Såg att de hade en middagsbuffé kl 18-21 dock, så kan bli att man pallrar sig ner och bosätter sig där några timmar ikväll för att som Joey säger "make my money back".

Under tiden jag skrivit detta inlägg har nätet gått ner 3 ggr, så det finns risk att det inte blir så många updates de kommande dagarna, men jag återkommer så fort jag behöver skriva av mig lite, dock senast när jag flyttat härifrån.

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment