A blog about anything and everything!

Saturday, September 10, 2011

Äntligen

Saturday, September 10, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Kom matvarorna jag beställde, massa konserver och smör och pålägg och så, bra att man kan laga lite mat hemma tänkte jag, göra nån macka och så. Japp dom glömde brödet...men smör och pålägg fick jag, tack.

Skulle laga mat, japp konservöppnaren jag beställde glömde dom också, tack.
Det flyter med andra ord på riktigt bra här nere, jag kan nog ärligt säga att jag än så länge inte haft en enda grej gå min väg förutom första turren då. Men allt annat har gått åt helvete eller strulat i alla fall. Jag fattar inte hur det kan vara så jävla svårt att klara en uppgift utan att göra massa fel.

Skriver jag en inköpslista och går till Ica så glömmer jag inte massa saker jag skrivit ned på lappen, det är typ omöjligt.

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla floppen Stoke-Liverpool, där Suarez går och gnäller så mycket att det börjar gå mig på nerverna tyvärr. Synd som fan då han är en grymt bra fotbollsspelare.

Ha det gött.

/Fuckin Jinxen again.

0 Comments:

Post a Comment