A blog about anything and everything!

Saturday, September 24, 2011

Trötta dagar på Malta

Saturday, September 24, 2011 Posted by Alexander Lucas 2 comments
Händer inte speciellt mycket här nere just nu, jag är inne i den vardagliga lunken och grindar på nätet mest hela dagarna, tyvärr har det ännu inte gett den avkastning man vill få, men jag får jobba hårdare helt enkelt. Det är GSOP online som sparkar igång på söndag kväll på Ongame, så vi får se hur många turrar jag kommer köra där.
Skall i alla fall köra alla de som erbjuds i GSOP mini.

Live kommer jag ta det lite lugnt, eventuellt en söndagsturre, men annars ledigt fram till 6e oktober då Chilipokers Deepstack Open sparkar igång, vilket skall bli roligt (hoppas jag).

Var iväg och tittade på ett par lägenheter för att se om det fanns något jag och Fjuno kunde dela på en del månader, hittade väl 1 som var hur schysst som helst men det är fortfarande lite tidigt, då ingen fastighetsägare vill ha den stå tom i 6 veckor till dess att vi kan flytta in, så jag fortsätter att kasta ut en del trådar.

Fått ett erbjudande på ett hus med 3 sovrum, pool och grejer, vilket lät sjukt intressant, men då hyran skulle ligga runt 2000 euro per månad så känns det inte aktuellt på 2 personer direkt, då skulle vi behöva ha en tredje person att göra oss sällskap, så känner du att du skulle vilja dra ner och bo på Malta från November till Mars så skrik till.

Nu skall jag försöka hitta en stream till Liverpools match, jag VILL TRO att Liverpool är förbannade idag och vill visa något för sina fans och sig själva genom att totalt köra över Wolves hemma, så ett troligt resultat är väl 1-1 eller 1-2 då det är så vass jag är på att tippa. Kanske skulle ringa upp Packi och be han lägga en krona på Wolves för att ge Pool chansen.

/Alexander Lucas

2 comments:

  1. Jag kan fixa betet på Wolwes, då är åtminstone 2:an borta i den matchen

    ReplyDelete
  2. Det gick ju vägen för Pool, tacka mig. Jag kan fixa fler segrar för Pool men då vill jag ha lite betalt för det hehe

    ReplyDelete