A blog about anything and everything!

Monday, September 12, 2011

Grind

Monday, September 12, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Lirade WCOOP 21 igår och lär säga att det var sjukt roligt att spela nätturre igen, var ju ett tag sedan man körde nån sån. Var med helt ok men blev otroligt kort då det började dra ihop sig för break inför dag 2 tyvärr.

Slutade på en 81a plats och tyvärr inget spel dag 2 för mig denna gång. Men jag fick blodad tand och ska nog testa på fler turrar framöver nu.

Annars är det PLA - Poker Live Adventure som ser ut att ligga närmast vad gäller livespel här på Malta, fre-sönd är det nämligen en 300+30 turnering med 25k startstack och 35 minuters blinds där det kommer in massa Italienare över helgen, och det skall tydligen vara en sjukt uppskattad turnering här på Malta, så jag planerar att spela den och se hur det går. 

Lyckades efter mycket om och men tvätta för första gången sedan jag kom ner hit, har en tvättmaskin med alla instruktioner på Italienska, och givetvis fick jag upp ett jävla felmeddelande när jag slog igång den. 
Slutade med att jag fick gå in på tillverkarens hemsida, tanka hem manual och köra google translate innan jag hittade felet... tack för det hyresvärden...idiot.

Nu dags för lite grind. 

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment