A blog about anything and everything!

Wednesday, September 28, 2011

Mygg

Wednesday, September 28, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Först vill jag bara berätta att säsong 2 av An Idiot Abroad har börjat nu och det är bara till att ladda ner det på ert lokala torrentställe.

Karl Pilkington reser världen runt för att pricka av saker på "The Bucket List", men som väntat blir det inte direkt som han planerat.

Sen kan jag säga att Malta va ett ställe där jag hade räknat att slippa mygg, men då jag i natt låg och kollade tv-serier i sängen så märkte jag att jag hade en mygg flygandes i rummet, och myggan va inte som svenska mygg, dvs lugna och bara irriterande då de är så man hör dom eller de suger blod.

Nej nej, denna mygga va en jävla attackmygga, anföll med dyk och försökte nog mer skrämma mig än något annat, och givetvis försvann den då jag tände lampan. Hur som helst så tänkte jag att en jävla mygg är väl som det är, 1 myggbet eller 2 kan jag ta.

Vaknade i morse, inlindad i lakanet som om jag vart på togaparty och kände att det kliade utav bara helvete, och efter att räknat och kliat så har jag nu sammanfattat det till 12.. TOLV ! myggbet, från en enda jävla liten mygga. Så ni kanske förstår hur jag reagerade då jag kom in på toaletten och där såg TVÅ mygg.
Precis som väntat så dog dom otroligt snabbt, och är det en mygg i sovrummet i natt så kommer den dö innan jag försöker somna.

/Alexander Lucas med en släng av Jinxen

0 Comments:

Post a Comment