A blog about anything and everything!

Thursday, September 29, 2011

Snabb update

Thursday, September 29, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Tänkte bara berätta att min laptop idag bestämde sig för att gå i pension, så där satt man, med en jävla massa hand historik, sparade dokument och filmer o serier som man nu inte får se igen.

Då jag verkligen behöver en dator här nere då jag försöker att göra mig någon krona på nätpokern så blev det till att leta upp en taxi och be han köra mig till en databutik, och när jag får frågan "is that all you are going to, it is very close" så svara jag "yes, and I pay you to drive, and it´s raining" (det har faktiskt regnat idag).

Skämdes lite då vi efter ett par minuters taxiresa var framme vid en databutik, haha till och med jag orkade gå därifrån och hem (och då är det fan inte långt).

Slutade med att jag köpte en trött jävla Dell laptop för 9000 kr (jobbig utgift), och som givetvis inte håller upp alls till de mått man är van vid vad gäller upplösning och såna saker, men vafan, jag är inte dyngmiljo direkt.

Så nu blir det till att harva på denna burk till dess att den går sönder eller jag flyttar hem och får sparka igång den stationära igen.

På tal om hem (som i Sverige) så skrik gärna till om det är någon som vet någon schysst lya som blir ledig framöver, jag kommer ju behöva nånstans att bo, vem vet det kanske blir Gävle till och med.

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment