A blog about anything and everything!

Sunday, September 11, 2011

Sjösjuk på Malta

Sunday, September 11, 2011 Posted by Alexander Lucas 1 comment
Gårdagens kväll blev ett fall av impuls och alkohol, beställde hem varor från Supermarket och fick dom levererade till dörren, så det blev till att laga lite mat och streama fotbollen och givetvis så hade jag beställt hem lite alkohol i samma veva, så det slutade med att jag drack massa vin och åt Kocken Larssons underbara chili con carne.

Idag vaknade jag och för första gången kände jag av det faktum att jag verkligen bor på en ö, för jag lider lite av en släng sjösjuka och det blir lugn och ro och försöka plussa lite på svenska spel under dagen och kvällen, vore fint med lite medvind då det ändå böljar fram och tillbaka här. 

/Alexander Lucas

1 comment:

  1. Då måste även Sverige vara en ö eftersom jag lider av samma sjukdom hehe

    ReplyDelete