A blog about anything and everything!

Tuesday, October 25, 2011

Utbränd eller solbränd ?

Tuesday, October 25, 2011 Posted by Alexander Lucas 2 comments
Efter gårdagens spel och det som började idag så känner jag mig chockande mätt på nätpokern för stunden, vet inte om det var en svacka pga att jag spelade som en idiot och fick vad jag förtjänade igår, eller om det bara är så att jag lirat lite för mycket på slutet.

Hur som helst så besluta jag mig för att ta det lite lugnt idag och eventuellt imorn för att ladda om lite, men känner jag mig själv rätt så är jag där och petar ändå och donerar.

Var och kollade på lägenheter idag och hittade en som faktiskt kändes helt korrekt, men ska titta på ännu en till lägenhet på torsdag, och är den inte bra nog så blir det att lägga fram intresset för den här jag såg idag, och hålla tummarna att vi får den.

Fjuno hade idag skrivit kontraktet för att hyra ut sin lägenhet i Sandviken och bokat flygresa, han landar på onsdag nästa vecka enligt planerna, och han får komma in i hetluften direkt i så fall, för det blir till att köra satellit för han samma kväll (om han orkar).

Det är nämligen Betpro live nästa vecka, en 600 euros turnering, de kör satelliter den 2a och 3e, och jag tänkte försöka mig på ett kval den 2a och se hur det går, känns lite dyrt att köpa in sig i varenda event man vill spela, och har inte tagit beslut om jag kommer att köpa in mig ändå om jag missar kvalet, det återstår att se.

Men nu är det viktigaste att få klart med en lägenhet och få Melita att flytta internet snabbt som möjligt till det nya stället, så vi slipper vara utan internet i flera dagar, för då är väl risken att vi slår ihjäl varandra, haha.


Hur som helst så ska det bli roligt att det kommer ner en till man känner igen till ön, och inte en som skall fukta strupen så ofta som Slynan, jag tror fan den mannen har alkoholdropp om nätterna.

Nu tillbaka till min dimma, och får se om kidsen vill lägga några händer kinapoker ikväll så man kan slå ihjäl några timmar i alla fall.


/Alexander Lucas

2 comments:

  1. Kör du några turrar på SS imorgon (fredag)?

    ReplyDelete
  2. Ja ala, det blir nog ett par stycken, 550kr kl 21.30 och eventuellt den andra de kör bara på fredagar.

    ReplyDelete