A blog about anything and everything!

Monday, October 24, 2011

Söndagsnatta

Monday, October 24, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Tyvärr så bjöd söndagens turneringsspel endast på utgifter i överflöd, vilket är enormt irriterande då jag verkligen börjat känna sug för turneringar igen och har lite vibb att det snart kan komma en klonk, men så var icke fallet i går.

Som för att motivera mig lite så tänkte jag sätta ett mål för den kommande veckan vad gäller turneringar, som de flesta vet så spelar jag mestadels bara billiga turneringar, vilket medför mindre prispotter såklart, och för att sätta lite press på mig själv så tänkte jag säga att jag under denna vecka skall plussa 25.000kr eller mer på turneringspoker.

Jag kommer att slänga upp vilka turneringar jag kommer att köra samt hur de slutade, så får vi se hur det går då man försöker va lite kaxig och sticka ut hakspetsen (brukar bli att man får en smäll det).

Uppdatering...

Lirade endast 6-7 turrar och endast 1 ITM tyvärr, och i den turre med mest värde var jag inte ens nära.
Så får hoppas på bättre lycka under kommande turrar i veckan.

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment