A blog about anything and everything!

Saturday, August 27, 2011

Soon, very soon.

Saturday, August 27, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Gårdagskvällen tillbringades hemma hos Jens med grilla och vin öl och tyvärr en tequila (dock smakade den bättre än mina minnen trodde), och jag hade otroligt trevligt innan jag var tvungen att plötsligt dra iväg på akutärenden. Men det var ett perfekt sätt att varva ner från den stressiga vardag man normalt har, tack för det och sällskapet Jens, Johnny, Amanda, Magnus och Lina. 

Idag kommer bestå av lunch nu, sedan slänga lite sopor från lägenheten, se till att packningen är klar och sen pallra mig hem till lillebror för att kolla på Liverpools match mot Bolton och hoppas på 3 viktiga poäng.

Har precis checkat in online och behöver nu endast släppa av väskan på arlanda och sedan ta mig till rätt gate, BÖR gå, och flyget lyfter enligt planerna runt 7 i morgon bitti.
Jag landar kl 10.55 och ska då försöka hitta någonstans där jag kan käka och kolla på Tottenham-City och senare United-Arsenal. 

Återkommer med en uppdatering när jag landat.

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment