A blog about anything and everything!

Tuesday, August 23, 2011

Horrible Bosses

Tuesday, August 23, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
Kom precis hem från att ha vart på O´learys och käkat med Öga och Fjuno, och sedan sett filmen Horrible Bosses. Måste säga att det var otroligt vad het Jennifer Aniston var i filmen, nog för att hon alltid är det men då hon nu var vulgär och framåt istället för den i media framställde skygga person så gjorde det inte saken mindre.

Utöver detta så välkomnar jag Charlie Day in på den stora scenen, och ja jag vet att han var med i Going the Distance, men det var en liten roll och här får han mer visa lite av varför han vart en av de populärare skådisarna i hitserien It´s always sunny in Philadelphia.

Filmen var helt ok och jag skrattade rejält till och från, måste dock säga att det ta mig fasen inte kan vara lätt att komma på nya saker i komedier längre, det mesta har redan gjorts. Dock så ser jag fram mot ytterligare en film med Jason Sudeikis som kommer inom kort och heter A Good Old Fashioned Orgy (trailer nedan).



/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment