A blog about anything and everything!

Monday, August 22, 2011

6 Dagar kvar...

Monday, August 22, 2011 Posted by Alexander Lucas No comments
För att dra iväg om 6 dagar så är jag då fan inte aktiv nog. 
Dock inget oväntat.

Har kört iväg ett par kartonger med prylar från min lägenhet och det återstår väl några svänger till, men lillebror kommer och hjälper till på torsdag då vi planerar få iväg det mesta, troligen kör vi till återvinningen och säger "vassego".

Var i alla fall in på banken och växlade till mig lite euro idag, så jag i alla fall har så jag kan ta taxi och köpa en matbit när jag landar, sen får vi se vart taxin kommer köra mig. Ingen lägenhet är ännu fixad och skall erkänna att jag faktiskt börjat känna mig liiite stressad, och stress är ingen känsla jag haft i mitt arsenal förr och jag kan ärligt säga att jag klarar mig utan den även i framtiden. 


Skrev ut ett par hundra sidor studiematerial som jag planerar ta med mig ner för att försöka göra något vettigt av tiden då jag känner mig rastlös, och hoppas att jag tar mig genom det och finner det intressant. 

Fick precis se på Facebook att Micke och Lena har bokat resa ner och planerar kommer ner och spela Chilipokers Deepstack i oktober, blir trevligt med lite bekanta ansikten på plats. 

Nu ska jag slänga ihop några lådor till med prylar, sen ta en dusch innan Öga ringer och vill lura av mig massa pengar på Kinapoker ännu en gång. 

/Alexander Lucas

0 Comments:

Post a Comment