A blog about anything and everything!

Wednesday, January 11, 2012

Up in the air...

Wednesday, January 11, 2012 Posted by Alexander Lucas 1 comment
Väntar bara på att Fjuno ska vakna nu så kan vi sedan börja röra oss ut på stan en sväng, hade tänkt se lite vad som finns runt hörnet innan jag tar en snabb matbit innan jag beger mig mot flygplatsen för hemresan.

Slipper i alla fall krångla med att ta mig hem till Sandviken från flyget då brorsan kommer och hämtar upp mig, och hade inte han haft tid så har jag 2 andra goda vänner som nyligen fått körkort som hade ställt upp, och det tackar jag för. Stort grattis till körkorten G och Nöjd, även om det är några år sent så är det nu på plats.

Nu är det väl bara W, Jocke, Hinken, Miggan och Rocky kvar att skaffa sig en styrlapp vad jag vet.

Vad gäller pokern så har jag börjat lira lite shorthanden igen och tycker det är förvånande underhållande faktiskt, även om jag fortfarande känner att jag skulle vilja bli bättre på HU, och speciellt testa HUsng mer seriöst.
Och sen har jag ju alltid MTT kvar att lira då det alltid är något jag kommer gilla att lira, men det krävs en del i bankrulle att nöta MTTs på heltid måste jag säga, så innan jag är där så får vi se vart resan bär.

Igår var vi på Mission Impossible 4 vilket jag måste säga va en helt ok film i den form att det va ok underhållningsvärde, och jag gillar Mission Impossible filmerna, även om de nu börjar påminna mer och mer om de senare Bond filmerna.

Kommer väl förhoppningsvis en ny blogg på söndag då jag är tillbaka på Malta, men till dess får ni ha det bra gott folk.

/Alexander Lucas

1 comment:

  1. Löjligt med körkort hehe. Men tur att man är ung så det finns gott om tid till sånt senare i livet. Grattis Nöjd och G

    ReplyDelete