A blog about anything and everything!

Tuesday, January 24, 2012

Turneringar

Tuesday, January 24, 2012 Posted by Alexander Lucas No comments
Ett snabb kort inlägg till, inte ofta det kommer 2 per kväll direkt.

Tänkte bara berätta för er pokerspelare som har lite sug att eventuellt komma ner till Malta och testa lira lite hur det ser ut på schemat framöver.

Vad vi vet än så länge är det inte mycket bokat i Februari mer än nån turneringar för Israeler, där de flesta platserna redan va bokade tyvärr.

I Mars däremot så kommer följande:

1-5 Mars är det en €250.000 garanti turnering som arrangeras av Goldbet där inköpet kommer vara €550.
Vad gäller strukturen så kan jag inte svära, men jag TROR att det brukar vara runt 45 minuters perioder och 20k eller mer i startstack, jag kommer uppdatera så fort den infon kommer ut här nere.


22-26 Mars är det Malta Poker Dream med inköpet €1100.
Strukturen förra året var med 50 minuters perioder och en startstack på 50k.

Det kommer troligen att vara sidoevents under Malta Poker Dream, samt att det under båda dessa kommer att vara gott med italienare på plats som vill lira cashgame, vilket gör att det kommer erbjudas flera bord med blinds 1-2, och säkerligen även något bord 2-4 eller 2-5, samt troligen ett bord PLO.

Jag har själv inte bestämt hur jag skall göra med dessa turneringar, mycket troligt blir att jag kommer att sälja av % i mig själv till €1100 eventet, kanske även till €550 eventet, men jag kommer återkomma med mer information om detta längre fram, om det skulle finnas någon som är intresserad av det.

Har ni några frågor vad gäller resa, boende, eller annat så är det bara skrika till här på kommentarer eller nå mig på twitter som ni ser till höger, eller maila mig på jinxen@teammazza.se

För övrigt så återgår jag nu till mitt sanna jag igen.

/Jinxen

0 Comments:

Post a Comment