A blog about anything and everything!

Wednesday, December 28, 2011

Under vädret

Wednesday, December 28, 2011 Posted by Alexander Lucas 1 comment
Ja det finns inte mycket att säga, förutom att jag är tokigt jävla förkyld och pigg som en björn i Januari tider.

Har inte mycket att tillägga i detta inlägg förutom att Fjuno va och kollade på en ny lägenhet åt oss idag medan jag låg kvar och tyckte synd om mig själv.

Vi kommer nu att flytta till en lägenhet i Pender Gardens, som ligger betydligt mer centralt än där vi bor just nu, eller ja det vill säga, vi kommer flytta dit om allting går som det ska, och med det facit vi har skrapat ihop genom åren så slänger jag inte ur mig ett "hurra" förrän jag sovit min första natt i lägenheten.

Så det finns inte mer att tillägga förutom "F M L", och god natt.

/Alexander Lucas

1 comment:

  1. Jag tycker synd om Pool så jag hjälper ditt lag med ett bet på Newcastle imorgon. Skulle vara bra om dom tog 4:e platsen från Chelsea och Arsenal.

    ReplyDelete