A blog about anything and everything!

Friday, March 02, 2012

Goldbet Open

Friday, March 02, 2012 Posted by Alexander Lucas 5 comments
Har inte uppdaterat på slutet då det vart lite negativt humör på slutet då pokern har gått dåligt tillsammans med otroligt jävla ofokus från min del, vilket jag inte kan skylla på någon annan än mig själv såklart.

Jag blir alltid lika irriterad på att jag inte håller full fokus varje gång jag grindar, det är ju trots allt det här jag skall få in pengar på, så varför brister det i fokusen ?

Hur som helst så lirade jag Israeliska Mästerskapen förra helgen, vilket gick helt åt helvete. Och tyvärr så ville jag inte lasta in massa deg på cashgamet heller, vilket jag i efterhand ångrar som bara fan då det var clownfest vid borden.
Det visade sig vara så att Israelerna va ännu sämre än Italienarna och samtliga som spelade mot dom gick hem med fyllda fickor och glatt humör.

Den här helgen är det Goldbet Open, €250k Garanti och jag spelade dag 1a idag torsdag och kom precis hem, sliten som en fluffer från tidiga 80-talet.

Det slutade hur som helst bra och jag stämplade ut dag 1a med 262k i chips med en average på 85k, och sitter helt ok till inför dag 2 på lördag.
Jag hoppas få ha en riktigt bra dag 2 så man får chansen att komma igen lite på poker fronten.

Morgondagen kommer att tillbringas med otroligt lite aktivitet och mest troligt en eller två subways och lite film och eventuellt lite småspel på svenska spel.

Uppdateringar hur det går dag 2 kommer på twitter, som ni ser till höger här bredvid bloggen.

Ha det bra och njut av vårvädret ni verkar ha där hemma, här var det idag 15 grader och strålande sol.

/Jinxen

5 comments:

  1. gl i turren och hoppas att Pool spöar Arsenal imorgon

    ReplyDelete
  2. 262k! Har du lagt handpenning på galfonds lya?

    ReplyDelete
  3. men du skulle inte hälsa på honom för att det är för sterilt Sebbe??

    ReplyDelete
  4. Haha inte sliten som en fluffer. Då mår man trassligt. Som mig när jag är på topp ungefär. Kör hårt dag 2 Ture!

    ReplyDelete
  5. Ha, kom just på att inlägget var ett par dagar gammalt. Så det var inget hån. Men det kanske gick skitbra oxå, kommer till det inlägget inom kort.

    ReplyDelete